Tuesday 15 March 2011

Victoria Beckham's Pregnancy Pictures

Hyep... Uhuk.. uhuk.. hari ni aku tak sihat. Kena selesema sekali lagi dlm tempoh hanya beberapa minggu. Hurmm... Antibodi aku memang dari dulu lagi tak kuat. Tadi hidung aku tersumbat dua-dua belah. Lansung aku sesak nafas. Dah la aircond kat office ni sejuk sangat.. hurmmm... Aku benci selesema. Sekarang ni pun dah rasa macam nak demam dah. Eh.. intro da lari tajuk lak..

Okeh.. hari ni disebabkan kerja-kerja kat office ni tersangatlah sikit... ciput jer.. aku godek-godek kat google gambar artis yang tengah pregnant. Terima kasih google. Aku tertarik dengan gambar-gambar Victoria Beckham satu family. Die tengah preggy anak keempat sekarang ni. Dijangka baby gurl. Aku pun harap-harap gurl sebab yelah.. diorang kan dah ada 3 hero. Teringin nak tengok muka baby diorang yang ke empat ni. Nama apa pulak yang diorang pilih selepas Brooklyn, Romeo & Cruz. Huhuhuhuhu

::Baeckham's family::

::Perut tak besar lagi pun... ::




::Brooklyn Beckham::






::Romeo Beckham::




::Cruz Beckham::



::wekkkk::



::Omputih preggy pun still pakai high heels kan.. gilo...::






::Gambar Victoria yang latest ni aku suka. Nmpak natural::




Itu saje la gambar-gambar yang aku google. Eh.. ni bukan blog gossip or citer pasal artis eh... Cuma aku suka diorang ni satu family. sweet jer. huhu.. k lah dah pukul 5.30.. yeye.. nak balik!

No comments: