Sunday 29 April 2012

Universal Studios Singapore : Pierre Andre

Salam!

Sambung dari entry USS pertama.

Ok dah kenyang perut kitorang gerak pergi ke Jurassic Park pulak. Main game yang dalam air tu. Kat sini kene pakai poncho sebab memang confirm baju akan basah punye lah! hihi.. seronok..




::ngaaappp::
 Lepas tu tengok Waterworld show pulak kat sini. Best wohh.. 




Banyak jugak game yang kitorang main. Habis satu USS ni pusing dua tiga kali. Penat tapi seronok. Bday boy pun seronok jer! hihihi Bertuah tau dapat gf cam kite! Hahahahah! adoiyaiii (puji diri sendiri la pulak)





 Dannnnnn masa tengah jalan-jalan tu dengan tak disangka-sangka kitorang terserempak dengan Pierre Andre tengah berjalan sorang-sorang. Weeeeee... ambik gambar!!!


::saye minat abam Pierre ahaks ahaks::
Pierre Andre sporting and gentleman taw! Ade makcik potong line aku masa nak amik gambar dengan dia, dia pulak yang say sorry kat aku. Ahaks! After bergambar die pulak yang cakap terima kasih.. aikkk. patutnye aku yang cakap. hihihi.. Tenkiu Pierre! Saya Suka awaklahhh!!! ehhh bf aku kat depan.. lupe pulak!

Cukuplah aku cerite pasal USS yer. Sikit jer gambar tepek kat sini. Tepek banyak-banyak karang orang meluat pulak! hahahah.. Ahaaa... next entry aku cerita pulak jumlah kos yang aku keluarkan untuk trip kali ni.

tata..
 Update (17 July 2013): Atas sebab-sebab tertentu few pics telah aku remove untuk menjaga hati sendiri dan pihak tertentu. :)

1 comment:

JESS said...

Hi. :) mari join "Singapore Tour 1-Day Trip" from JB serendah RM109 dengan sis / Backpacker Trip Jelajah SG serendah RM90-RM60 / juga ada promosi; Tiket Masuk Singapore (USS-SEA Aquarium-SKYLUGE-more than 30 TYPE) All at %Discount Price! bole WHATSAPP ke +6012-7760219 (JESS) - Agent SG & JB, Love Travel *Contact: +6012-7760219 #LoveTravel~Lawat >> FB.COM/LOVETRAVEL86