Tuesday, 22 March 2011

Roti Seduttttt...

Roti Sedut? Tak pernah dengar pun roti dimakan dengan cara menyedut?
hehehehe.... Meh sini nk tunjuk...

::roti sedut aku punyer!::

Tadaaa... sedap giler tau!

Sebenarnye nama dia roti special. Roti canai campur kuah dan sambal die lepas tu ada dua bijik telur separuh masak. Fuhhh.. kuah dier memang sedap la. Selain dari roti sedut ni, Kuah kari kalo kat restoren ni makan dengan nasi atau roti pun sedap giler wehhh... Ada kawan tu pernah makan sampai jilat pinggan beb! Tak tahula ramuan ape diorang letak Yang pasti tiap-tiap hari restoren ni memang penuh dengan pelanggan.

Restoren mamak yang ada menu roti special ni terletak dekat Jalan Tuanku Abdul Rahman. Tapi kedai die tersorok sikit. Orang kene pandai cari la. Yang dapat nama roti sedut ni sebenarnye dari kawan bf aku la... Die panggil roti sedut sebab cara nak makan telur separuh masak tu kene sedut-sedut.. hahak... So kitorang pun terikut-ikut la panggil roti sedut.. :p




3 comments:

Hazmin said...

wah...macam sedap je roti sedut tu...
apa nama kedai n lokasi tepat...hehe..

Chieda Hafiz said...

Hazmin... memang sangat2 sedap! aduhhh.. nama kedai tak igt la pulak. Lokasi dia dekat Jalan TAR.

Ms said...

wahhh sedapnye! nk try pasni!
Neway, jom ke blogshop saya :)

We are selling 100% genuine circle lens imported from Korea.

Here is the link;
MomoEyes;
http://momoeyes.blogspot.com/

Love,
Nadia~