Wednesday 23 March 2011

Kepingin Baby Kembar...

Kan best kalau ada anak kembar...


Aku selalu jenguk-jenguk blog AMRAFAHAN sebab kat blog tu ada baby kembar tiga yang comellll!!! Boleh dikatakan selalu jugak la aku masuk sebab nak tengok gambar-gambar diorang. Buat aku makin teringin jer. Hihihi... teringin giler nak baby kembar tak tau kenapa. Tapi... tapi.. tapi... kalau nak dapat baby kembar ni orang cakap kena ada gen kembar dalam family kan.. Tapi dalam family aku takde keturunan kembar... wuwuwuwu.. cousin aku ada la tapi diorang bukan kembar seiras. Diorang kembar sorang laki sorang perempuan dan bukan sebab gen kembar... Family bf (laki mase depan bak kate Yuyu Zulaikha) aku pun takde gen kembar & bf aku lak anak tunggal... punah sudah harapanku nak baby kembar... :'( 

Tapi kuasa Tuhan sapa yang tahu kan... 

Orang tua-tua ada kata, kalo kita makan sesuatu yang berkembar, nanti kita dapat anak kembar. Betul ker? Hmmm.. Orang tua-tua kata ja... Tapi ni aku nak cerita sesuatu ni. Hari sabtu yang lepas aku temankan bff aku cari barang-barang hantaran dia kat Sogo. Then kitorang makan dekat fourtcourt kat situ dan aku order Sizzling noodle. Masa abang tu tengah masak sizzling noodle aku, kitorang nampak la die amik sebijik telur ayam dan lepas dipecahkan terkeluar dua biji kuning telur... Abang yang masak tu pun terkejut. Aku yang baru first time tengok ni ape lagi. Rasa macam nak muntah pulak sebab rasa macam pelik je. Member aku terus tegur "Ehh telur kembar! Nanti mu makan dapat anak kembar". Aku tiba-tiba rasa happy sebab dapat telur tu. Haha... macam-macam... Tapi aku takdela mengharap sangat. Kawen pun belum... huhu... Haihhh.. bile la encek bf nak masuk meminang yea... (T_T")


::Sizzling noodle aku dengan telur kembar::

Ntah hape-hape la Chieda neh...


No comments: