Sunday 6 February 2011

Perempuan2 Yang Bisa Buat Aku Tak Senang Duduk... ehhe..

Wahhh tajuk! Perempuan2 yang bisa buat aku tak senang duduk? hehehe... Bisa bikin kecoh woohh! Hahahaha takde apelah. Perempuan2 yang dimaksudkan adalah kawan-kawan rapat aku atau orang puteh kata BFF! Mereka-mereka yang selalu ada apabila susah atau senang. Berkongsi rasa sedih dan gembira! :)


Aku ada empat orang BFF, diorang ni rapat dengan aku sejak dari skolah menengah dulu lagi sampai la sekarang. Sekarang ni masing-masing ada yang dah bekerjaya dan ada yang still belajar lagi so kami sekarang berjauhan antara satu sama lain. Dua orang di KL, sorang Negeri Sembilan & sorang lagi dah balik duduk kat hometown. So dapat jumpa pun bila masing-masing balik kampung time cuti.


Cuti raya cina kali ni kitorang dapat la berkumpul dan keluar berseronok sama-sama, selalu time raya kami keluar beraya jer. Kali ni kami pergi karaoke! hehehehe... Aku ni tak suke sangat karaoke. Almaklumlah suara tak sedap lansung! Sebelum ni memang teringin pun nak karok tapi my bf tak penah nak bawak... die asyik pegi dengan kawan2 die jer... hurmm.. sedih! Eh. ehh.. lari tajuk.. Ok2.. So kitorang berempat pun keluar la bersama-sama semalam.



Mula-mula kami buat Party Bihun Sup dulu kat rumah Iena. Hikhik! Party bihun sup pun ada ek? kikikiki... Iena yang masakkan untuk kitorang sebab da lama kami ngidam nak makan. Tapi semalam perut aku kurang sedap... aiseyyy.. takleh nak sumbat banyak-banyak pulak... hishh.. Nanti mesti aku ngidam nak makan lagi ni! Da la Iena masak banyak! :p Sori arr Iena! Thanks sebab masak untuk aku! heeeee.... Lepas dah kenyang kami pergi pulak amik Noin kat Cyber Cafe kakak dia. 


::Kure-kure Iena yang membawa kami berempat::


Lepas lepak-lepak kt CC tu kami berempat pun bergerak ke destinasi yang dituju untuk melalak sepuas-puas ati. Sebelum sampai ke pusat karaoke tu sempat lagi diorang singgah kt town Taiping nak beli something. (diorang dah komplot nak kenekan aku tp aku awal2 lg dh dapat hidu... ehhe aku kan bijak! :p)



::Peace yo!::
Mari Berkaraoke bersama-sama!



Masa aku tengah karok Iena dengan Noin keluar jap dengan alasan nak pergi toilet. Ahahahaha... Berlakon!!! Padahal nak pergi ambil........... ;p


Surpriseeee... diorg masuk bwk kek... huhuhu



huhu.. sambil makan kek dan karaoke! ok itu ajer.. huhuhu


update 19/11/2013 : Byk gambar yang aku remove kerana dulu aku tak bertudung. Heeee

No comments: