Sunday, 7 August 2011

Doa Untuk Ayahanda...

27 Ogos ni bersamaan dengan 27 Ramadhan adalah tarikh hari lahir abah yang ke 69 tahun.
Harap abah cepat sembuh dan dapat menjalani ibadah puasa dengan sempurna...
Adik sayang abah.
:'(
Sejak dari kecik adik hanya rapat dengan abah
Adik tak rapat dengan mak
Adik selalu mengadu dekat abah sorang je
Sampai kadang-kadang mak jeles sebab kita macam geng
Nak apa-apa pun mintak dekat abah
:(
Sekarang adik jauh dari abah
Adik diperantauan abah ngan mak kat kampung
Adik tau abah selalu rindu kat adik
Adik jarang call abah
Adik jarang balik tengok abah
Sampai abah sakit pun adik tak perasan
Adik mintak maaf
:'(
Semoga abah cepat sembuh
Adik nak abah sihat macam dulu
Adik sayang abah sangat-sangat


Ya Allah Ya Tuhanku.. Kau sembuhkanlah penyakit Ayahandaku...


Anakmu,

1 comment:

Alkisah said...

happy birthdday uncle, get well soon. happy ramadhan..