Friday 15 July 2011

Floria 2011 : Roses are Forever

Roses are forever... forever.. forever.. (lirik asal diamond are forever.. keh keh keh)


Korang dah pergi dah Putrajaya Flower & Garden Festival 2011? atau lebih senang nak ingat Floria 2011. Aku dah dua tahun berturut-turut pergi. Aku ni... walaupun hati kental. Agak ganas macam gengster tapi dalam hati ada taman. Aku suke bunga. Paling suke red rose la. Hehehe.. tiap-tiap tahun tiap kali birthday aku, Encek bf mesti kasi red rose! suke suke sukee!!!

Eheh... Floria 2011 ni bermula dari 9-17 July 2011. Maknanye ahad ni last day. Kalo korang suke kan bunge boleh la pergi. Ada jualan pokok-pokok bunga dan macam-macam lagi lah. Venue nya adalah di Waterfront, Precint 2 Putrajaya.

Kali ni tak banyak pulak gambar yang diambil macam tahun lepas. Tahun lepas aku first time pergi Floria memang jakun habis lah. Semua gambar pokok nak snap. Tapi tahun ni aku rasa ada kekurangan sket la. Tema tahun ni kan Roses are forever but roses yang aku tengok takde la banyak mana. Bunga tahun lepas lagi banyak kot. Tahun lepas lagi meriah. Ape-ape pun. Aku tetap suke!










Nak tahu dengan lebih lanjut? Kelik kelik lah SINI

1 comment:

Falling . said...

huaaaaaaaaaaaaaaa jeles3~