Friday 27 January 2012

Happy 26th Birthday!

Ok Ok.. lama tak menulis cerita baru. Bukan ape asal aku nak taip jer datang kerja baru, asal nak bukak jer blog kat rumah broadband slow. Kalo balik kampung pulak memang susah la nak dapat line. Hewhewhew.. last last aku malas la nak post ape-ape. Fed up ngan internet.

Baidewei 20 haribulan lepas birthday aku yang ke 26 tahun.. 26 youuuu... mude lagik.. ahaks... takde pape yang menarik pun. Sambut sorang-sorang kat rumah. Beli kek resepi rahsia one slice makan sorang-sorang. Ouh sedihnya! Bf pun tak bagi ape-ape.. T_T Lagipun hari tu kitorang nak balik kampung. So masing-masing busy la kemas barang semua dan tak keluar celebrate pun. Hmmm.

Lagi 2 minggu aku nak pergi berjalan jauh. Melancong. Nak merasa angin kat negara orang yang sejuk tu. Di penghujung musim sejuk camni ada lagi ke salji eh? Harap-harap ada lagi snow. Amik snow tu letak sirap, air gula ngan jagung jadi la ABC! Hahah! Okey.. dah merapu.. Hmmm... Ape lagi ek? Persiapan nak pergi dah lengkap kot. Winter jacket dapat dah, visa, semua lengkap dah. Cuti pulak belum apply. Ouchhh Suntikan vaksin H1N1 belum amik... mampuih abang aku bising nanti. Errr...

Sudah la.. Aku still lagi dalam mood merajuk ni. Takde sape kasi hadiah birthday tahun ni. T_T... Nak merajuk sampai aku rasa taknak merajuk dah. Ok lah Babai!

::Bakal kesini::
::kesini juge::

::dan kesini juge...::
Babai Malaysia!


1 comment:

Sofea said...

happy belated birthday